Powered By Blogger

vineri, 31 iulie 2009

Muzica nu zgomot


Salutare tuturor,
stateam azi pe net, ca de obicei, si intru pe site-ul GSP, unde printre articole de tot felul, dupa principiul : barfa multa, zvonuri, scandal si sport mai putin, ceva mi-a atras atentia si anume titlul mare: BUG mafia lanseaza un videoclip nou. Zic ok ,dar ce legatura are cu un site de sport ?Dar in fine,trec peste si dau multasteptatul click si ce sa vezi: 20 de secunde cu o fatuca care tipa din toti plamanii ( partea anatomica de interior, sa nu va ganditi la nu stiu ce) si undeva rataciti prin videoclip se vede si umbra celor trei "mafioti". Am avut rabdare si curaj sa rezist la cele 20 de secunde de tipete in speranta ca vad ceva interesant despre o noua melodie a celor care atatia ani au fost vinovati pentru "basii " la maxim din masini parcate in fata blocului;din pacate nimic.
Am inchis pagina cu un gust amar, un gust tare amar in gura unuia care a ascultat intodeauna hip-hop, recunosc nu am fost niciodatata un mare fan al lor, eram cu Parazitii, dar totusi daca nici hip-hop-ul nu mai e decat o rampa de lansare pentru toate zuzele, nu stiu ce sa mai cred, abia astept sa vad Iris in duet su Sexy Braileanca .
Asta e, v-am salutat.
P.S. Doamne fereste sa fie cum pronostichez eu, am incredere in Cristi Minculescu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu